1. Kukkakaalipirtelö (Alankomaat)
  2. Rakkaus sattuu (Alankomaat)
  3. Mielipide (Islanti)
  4. Peppua (Ruotsi)
  5. Rinta rinnan (Islanti)
  6. Possupainia (Alankomaat)

 


1. Kukkakaalipirtelö (Alankomaat)

Olen raavas mies
Huhkin raksatöitä
Päivät otsa hies

Ruokaa tarvitsen
Hyvää, ravitsevaa
Jotta jaksan sen

Kultasein ei ymmärrä
Kun hän kasvisyöjä on

Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa
Olen heikko kuin koivupuun oksa
Rakkaudellani niin järjetön taksa on

Kukkakaalipirtelösi on niin pahaa
Koetatko vaimoseni meitsin tappaa?
Vessaan mun täytyy mennä oksentamaan
Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa

Tämä kyrpii miestä niin
Kun sä syötät mulle aatemaailmaasi
Kärsii mun minuutein
Sä kuritat mua fasistin elkein

Mä pupu metsän ole en
Siis pihvi pöytään tuo!

Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa
Olen heikko kuin koivupuun oksa
Rakkaudellani niin järjetön taksa on

Kukkakaalipirtelösi on niin pahaa
Koetatko vaimoseni meitsin tappaa?
Vessaan mun täytyy mennä oksentamaan
Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa
Ei, ei, ei, ei, ei, eiii!!!

Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa
Olen heikko kuin koivupuun oksa
Rakkaudellani niin järjetön taksa on

Huh! Kukkakaalidieettisi päättyy tänään
Lähden takametsään metsästämään
Ja itselleni kaadan suuren hirven

Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa
Ei, ei, uu!

Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa, jee
Kukkakaalipirtelöllä mies ei jaksa

 


2. Rakkaus sattuu (Alankomaat)

Olet kaunis niin
Kuten joutomaan pikku kukkanen
Olet rakkaimpain
Sut alttarilla sain mä vierehen

Hääyö lähti liikkumaan
Ja mä järkytyksen koin

Mikset sinä, kulta, osaa ottaa suihin?
Hampaat jyrsii kuin taltat puihin
Rakkaus sattuu minun lihaksiin, luihin, auts

Mikset sinä, kulta, koskaan virheest' opi?
Sängyssä on sulla yksi jopi
Tästä on torunut myös naapurin Topi
Mikset sinä, kulta, osaa ottaa suihin?

Miten miestä kiusataan?
Jeesus Kristus kielsi kaiken huorinteon
Tahdon vain selvittää
Jatkon kannalta kyvyt oraaliin

Siispä heipat sulle, jyrsijä
Mä muuta kaipasin!

Mikset sinä, kulta, osaa ottaa suihin?
Hampaat jyrsii kuin taltat puihin
Rakkaus sattuu minun lihaksiin, luihin, auts

Mikset sinä, kulta, koskaan virheest' opi?
Sängyssä on sulla yksi jopi
Tästä on torunut myös naapurin Topi
Mikset sinä, kulta, osaa ottaa suihin?

Ooh... Auh... Gwaaaaah!

Mikset sinä, kulta, osaa ottaa suihin?
Hampaat jyrsii kuin taltat puihin
Rakkaus sattuu minun lihaksiin, luihin, auts

Huh, miksen minä koskaan ole hoksannutkaan
Naapurissa olis mulle lutkaa
On valmis hän tarjoamaan rutkaa
Aikamiesten välisen kuusysielämän

Ooh, mmh...
Ah, miksi sinä, Topi, osaat ottaa suihin, ouh?!
Jeah, uujeah!
Miksi sinä, Topi, osaat ottaa suihin?

 


3. Mielipide (Islanti)

Onko pakko mun kunnioittaa
Muitten mielipiteitä?
Sananvapaus on idiooteillakin
Kuunnella jaksaisi en

Sun saarnaasi kiinnosta ei
Sun näkemys kiinnosta ei
Siis painuisit pois, hellurei

Jos ihmiset hiljempaa ois
Se oloani auttaa vois
Se helpottaisi paljon niin

On maailmassa liian monta
Kusipäistä mulqvistia
Jotka väittää, että ne tietävät kaiken
Ja suu taas liikaa käy

Sun saarnaasi kiinnosta ei
Sun näkemys kiinnosta ei
Siis painuisit pois, hellurei

Jos ihmiset hiljempaa ois
Se oloani auttaa vois
Se helpottaisi paljon niin

Mut kiitos mielipiteestä
Ois mulla vinkki sullekin
Sä voisit tunkea
Sun aatteesi pyllyyn

Sun saarnaasi kiinnosta ei
Sun näkemys kiinnosta ei
Siis painuisit pois, hellurei

Jos ihmiset hiljempaa ois
Se oloani auttaa vois
Se helpottaisi paljon niin
Jos painuisit vain helvettiin

 


4. Peppua (Ruotsi)

On kortsut taskussani
Kun laivan yökerhoon matkaan (matkaan)
On paatti hinttejä täynnä
Tänään varmasti natsaa (natsaa)

Mä tahdon saada peppua
Otteessa kiiman kieppua
Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

Uu, niin kuumaa
Oo, niin kuumaa

Saat minun teltan nousemaan (Teltan nousemaan)
Voi, jospa sut mun hyttiin saan (Sut mun hyttiin saan)
Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

Uu, niin kuumaa
Oo, niin kuumaa

Mut kaikki vanhemmat pervot
Voitte painua v*ttuun (v*ttuun)
Mä etsin ikästäin seuraa
Teidän leikit ei nappaa (Ei nuo leikkinne nappaa)

Mut sä (hei sä) Oi kaunis poika
Imisitkö munaani? Se ois ihquu, niin ihquu
Siis miten niin se ei käy?
Ai etkö olekaan bottom? (bottom)

Mä tahdon saada peppua (Tahdon peppua)
Otteessa kiiman kieppua (Olen kiimainen)
Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

Uu, niin kuumaa
Oo, niin kuumaa

Saat minun teltan nousemaan (Teltan nousemaan)
Voi, jospa sut mun hyttiin saan (Sut mun hyttiin saan)

Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

Uu, niin kuumaa, niin kuumaa
Oo, niin kuumaa, kuumaa

(Tänä yönä peppua mä saan)
Tänä yönä peppua saan
Hei beibi, saanko tulla sinun naamalle
Naamalle

(Uu!) Mä tahdon saada peppua
(Otteessa kiiman kieppua) Oon niin pirun kiimainen nyt
Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

(Uu, niin kuumaa) Oot niin, niin kuuma

(Saat minun teltan nousemaan) Telttani on pystyssä, beibi
(Voi, jospa sut mun hyttiin saan) Sut mun hyttiin saan

Tahdon päästä tanssimaan
Kuumaa vaakamamboa

Niin kuumaa, niin kuumaa
Niin kuumaa

 


5. Rinta rinnan (Islanti)

Alla pinnan jo jotain kuplii
Nuorta voimaa, raikkaampaa
Rinta rinnan me kulttuuri luodaan
Myös huimapäinen olla saa

Nyt ennakkoluuloista pois
Käy ennakkoluuloista pois
Kun uudistutaan, me voitetaan

Ei blokkeja tarvitse maa
Vaan asennetta luottavaa
Ja yhteistyötä tuottavaa

Me ollaan samaa luokkaa
Ihmiskuntaa pohjimmiltaan
Suurta linjaa, oikea, vasen on harhaa
Sen näät, jos tahdot vaan

Nyt ennakkoluuloista pois
Käy ennakkoluuloista pois
Kun uudistutaan, me voitetaan

Ei blokkeja tarvitse maa
Vaan asennetta luottavaa
Ja yhteistyötä tuottavaa

Siis messiin kaikki puolueet
Vain natsit pois me suljetaan
Kun koittaa konsensus
Ja huudetaan hurraa

Nyt ennakkoluuloista pois
Käy ennakkoluuloista pois
Kun uudistutaan, me voitetaan

Ei blokkeja tarvitse maa
Vaan asennetta luottavaa
Ja yhteistyötä tuottavaa
Se sinikeltainen on tie

 


6. Possupainia (Alankomaat)

Kun oot maalainen
Haihtuu rehkiessä kiilto bootsien
Oriit pilttuissaan
Siat karkuteille painuu toisinaan

Rapakkoonsa ruskeaan
Me siellä tavataan

Possupainiottelussa roiskuu rapa
Sottaa ulkomuodon muttei tapa
Taiston tuoksinassa tyyli on vapaa, jee

Possupaini denimin ja nahkan likaa
Pohjalla lammikon jahtaan sikaa
Itse vain omistanne huolehtikaa
Possupaini saletisti vaatteet likaa

Tulee nuoret katsomaan
Lehmipoika kaikkialla tunnetaan
Mutaan taas möyrimään
Voi puhdas olla ehkä hengeltään

Mies ryvettyy, jos tarvitaan
On potsit irrallaan

Possupainiottelussa roiskuu rapa
Sottaa ulkomuodon muttei tapa
Taiston tuoksinassa tyyli on vapaa, jee

Possupaini denimin ja nahkan likaa
Pohjalla lammikon jahtaan sikaa
Itse vain omistanne huolehtikaa
Possupaini saletisti vaatteet likaa

Possupainiottelussa roiskuu rapa
Sottaa ulkomuodon muttei tapa
Taiston tuoksinassa tyyli on vapaa, jee

Possupainiareenalla lentää kura
Toistuu kohtaukset, syntyy ura
Se ei oo virhe, se ei oo vika
Possupaini saletisti vaatteet likaa, joo

Possupaini saletisti vaatteet likaa
Possupaini saletisti vaatteet likaa