1. Tervetuloa helvettiin
  2. Symbiontti
  3. Valvon
  4. Musta aukko
  5. Sammakoita
  6. Huoleti

 

1. Tervetuloa helvettiin (Shuma - Hmarki)

Tunneliin pimeään nyt kulkee saan
Itkevät voin kuulla sielut, sielut
Kuumuus iskee, kärventää ihoani
On viimeinen päämäärä

Polttaa, polttaa
Polttaa, polttaa
Polttaa, polttaa
Polttaa, polttaa

On iäisyys aika pitkä niin
Kai kuumuuteenkin tottuu
Tuomioni sain, en valittaa voi
Mua syleilevät liekit

Polttaa

 

2. Symbiontti (Anna Ritsmar - Starlight)

Olet lutunen
Se ei mahdu järkeen
Olet lutunen
Mun symbiontti oo

Voitaisko tavata
Vielä koulun jälkeen?
Sua tahdon koskettaa
Mun symbiontti oo

Sun vuokses laittaudun
Sun vuokses antaudun
Sun vuokses äidillein
Mä huikkaan näin:

Voi mennä pitkäänkin
Voi mennä meillä myöhään, myöhään, myöhään
Myöhään, myöhään, myöhään

Biologiaa
Ehkä oppisimme
Biologiaa
Mun symbiontti oo

Biokemiaa
Kun on kiusanamme
Sua tahdon koskettaa
Mun symbiontti oo

Sun vuokses laittaudun
Sun vuokses antaudun
Sun vuokses äidillein
Mä huikkaan näin:

Voi mennä pitkäänkin
Voi mennä meillä myöhään, myöhään, myöhään
Myöhään, myöhään, myöhään

Voi mennä meillä myöhään, myöhään, myöhään
Myöhään, iltamyöhään

Me yhteen
Sen tiedän, kuulumme yhteen
Mun symbiontti oo

On aikaa
Ei kiire minnekään
Myönnän, sua tahdon koskettaa
Mun symbiontti oo

Sun vuokses laittaudun
Sun vuokses antaudun
Sun vuokses äidillein
Mä huikkaan näin:

Voi mennä pitkäänkin
Voi mennä meillä myöhään, myöhään, myöhään
Myöhään, myöhään, myöhään

Voi mennä meillä myöhään, myöhään, myöhään
Myöhään, myöhään, myöhään

 

3. Valvon (Anna Ritsmar - Starlight)

Olen valveilla
Kello neljää näyttää
Olen valveilla
Tän yön, tän yön, tän yön

Niin pirun sekaisin
Vuorokausirytmi
Siis jäätelöitä syön
Tän yön, tän yön, tän yön

Taas kouluun huomenna
Taas maailman skarpein oon
Taas paljon aikaan saan
Joo, varmaan en

Tän yön mä leikin vaan
Tän yön mä silti valvon
Valvon, valvon
Valvon, valvon, valvon

Kissavideot
Kaikki vanhat, uudet
Mua viihdyttää
Tän yön, tän yön, tän yön

Miks en unta saa?
Ehkä voisi auttaa
Jos päätä seinään lyön
Tän yön, tän yön, tän yön

Taas kouluun huomenna
Taas maailman skarpein oon
Taas paljon aikaan saan
Joo, varmaan en

Tän yön mä leikin vaan
Tän yön mä silti valvon
Valvon, valvon
Valvon, valvon, valvon

Tän yön mä silti valvon
Valvon, valvon
Valvon, jälleen valvon

Teen turhaa
Ja maksan hinnan
Teen turhaa
Tän yön, tän yön, tän yön

En piittaa, vaik äiti nalkuttaa
Netflix saa jälleen viihdyttää
Tän yön, tän yön, tän yön

Taas kouluun huomenna
Taas maailman skarpein oon
Taas paljon aikaan saan
Joo, varmaan en

Tän yön mä leikin vaan
Tän yön mä silti valvon
Valvon, valvon
Valvon, valvon, valvon

Tän yön mä silti valvon
Valvon, valvon
Valvon, valvon valvon

 

4. Musta aukko (Biber I DJ Niko Bravo - Svatovi)

Tähtiin kurkotella täytyy
Tähtiin - ehkä vastaus löytyy
Tähtiin haluaisimme

Kuollut jättiläinen kiehtoo
Kuollut - vielä jäljet velloo
Tähtiin haluaisimme

Mustan aukon vetovoimaa
Kukaan ei voi millään voittaa
Fysiikassa on kysymysmerkki

Mustaan aukkoon tahdon mennä
Salaisuuden sen selvittää
Fysiikassa on kysymysmerkki
(Kysymysmerkki)

Repii ajan riekaleiksi
Repii valon pimeäksi
Repii...

Mustan aukon vetovoimaa
Mustan aukon vetovoimaa
Kukaan ei voi millään voittaa
Fysiikassa on kysymysmerkki

Mustaan aukkoon tahdon mennä
Salaisuuden sen selvittää
Fysiikassa on kysymysmerkki
Kysymysmerkki

 

5. Sammakoita (BASS - Umoran)

Sammakoita mies kuorii
Maistuva lounas
Tuulen puuskiin metsää kaatuu
Hirviöiden yö

Uuu… patsaiden kauneus
Uuu… ihmiskunnan haureus
Tien sivuun on helpompi jäädä
Kuten nyt mitään ei oisi

Suuret tahdon voimat
Mistä opitaan?
Nikotiinipurkka
Avun sulle suo

Uuu… vuodet pitkät
Täytyy ihmisten vain juosta
Viimeinen henkäys
Vapautuksen antaa

Sammakoita mies kuorii
Maistuva lounas

 

6. Huoleti (Ron - Almeno pensami)

Haa, on kaksi kättä
Kivet hakkaa, rakentaa, ja runko nousee
Kun pomo käskee, turpa kiinni
Ja päivä ketjuun kytkeytyy ja ilta saapuu

Missä oot ja kuinka voit?
On Skype ja netti, selität viime selkkaukset
On joskus synkkää ja eväät syöty
Emojeilla kerrot, etten vielä ole lyöty

Kun nukut ääneti
Vain kuvat virtaa ääneti
Voit olla ihan huoleti
Taivaan lintukin on huoleti

Pian yhtä ollaan kaiketi
Tai akku tyhjeten hengeti
Tinki täyttyy aikanaan
Niin loputtomiin

Tee ja jotain hanki
Siirtotyöläinen on itsellensä vanki
Kaukaa ties millaisista maista
Sankoin joukoin biomassaa varsinaista

Vuoksesi teen mitä vain
Niin sanoit eilen, kenties hourin omiain
Haihtuvaa on hyöty
Kun soitat, tunne kasvaa
Ei olla yksin eikä lyöty

Kun nukut ääneti
Vain kuvat virtaa ääneti
Voit olla ihan huoleti
Taivaan lintukin on huoleti

Pian yhtä ollaan kaiketi
Tai akku tyhjeten hengeti
Tinki täyttyy aikanaan
Niin loputtomiin

Kun nukut ääneti
Vain kuvat virtaa ääneti
Voit olla ihan huoleti
Taivaan lintukin on huoleti

Pian yhtä ollaan kaiketi
Tai akku tyhjeten hengeti
Tinki täyttyy aikanaan
Niin...

On hetki lyhyt olleti
Kun taivas jatkuu ääreti
Mitä kaipaa, sen ennakoi
Taas luonas oon

Haihtuvaa on hyöty
Kun soitat, tunne kasvaa
Ei olla yksin eikä lyöty