1. Täti Tam Tam
  2. Kuunnellaan
  3. X
  4. Tuuli
  5. Virhe
  6. Äänestä meitsii (Kuntavaalilaulu 2017)
  7. Puu
  8. Tolkuton rakkaus
  9. Yhdessä
  10. Tyhjiö

 

1.Täti Tam Tam (Antsud - Vihm)

Haa-aa-aa...

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

On laukku pohjaton kuilu
On ilme häijy ja luiru
Hän kaiken kaikesta tietää
Ei häneltä piiloon voi rientää

Kuin tulinen tango ja nuoruus
On jäljellä mielen tarkkuus
Ei numerot ikää lausu
Kun eukko tytöksi nuortuu

On laukku pohjaton kuilu
On ilme häijy ja luiru
Hän kaiken kaikesta tietää
Ei häneltä piiloon voi rientää

Kuin tulinen tango ja nuoruus
On jäljellä mielen tarkkuus
Ei numerot ikää lausu
Kun eukko tytöksi nuortuu

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

(Täti... täti... täti... täti...)

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa
Tam Tam, Täti Tam Tam
Täti Tam Tam Tam Tam
Täti Tam Tam, Täti Taa

 

2. Kuunnellaan (My Radiant You - All I Know)

On puissa hattaranaavaa
Katu alkaa sulaa
Mä taidan olla vain lapsi
Leikkikentän kuningas

Jos annat anteeksi kaiken
Valvon vielä yhden yön
Jos olet valmiina matkaan
Älä emmi enempää

Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan vain liitutaulujen kirskunaa
Se sinut nauramaan saa, hei hei

En ole maalipurkki
Vaikka hehkun punaista
Minut nolostumaan saat
Kun en suusta sanaa saa

En tiedä kenelle kellot soi
Tai että milloin lähdet
En tahdo kädestä irrottaa
Kun sen viimein kiinni sain

Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan vain liitutaulujen kirskunaa
Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan, kuunnellaan

Olet kastehelmi ja roikut lehdellä
Pyörryttääkö jo kun on pää alaspäin?
Olet kastehelmi ja roikut lehdellä
Pyörryttääkö jo kun on pää alaspäin?

Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan vain liitutaulujen kirskunaa
Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan vain liitutaulujen kirskunaa

Kuunnellaan kun kuuromykkä laulaa
Kuunnellaan (vain liitutaulujen kirskunaa)
Kuunnellaan
Se meidät nauramaan saa
Joo, se nauramaan saa

3. X (Franco Franco - Up)

Jos mua tahdot ymmärtää
Sua tahdon jarruttaa
En tartu laskelmiin
Vaan liu'un alta pois

Kun paljon merkitsee
Myös paljon vaarantuu
Vain yhdet kasvot näät
Muilta tarkoin varjellaan

X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X

Toiset uskoo tunteisiin
Kuin toiset optiikkaan
Särmät voivat koskettaa
Massat jäävät irralleen

Olen synekdokee
Sun luonas osittain
Meidät lannistaa
Tai nostaa haaveisiin

X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X

X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X
X, aina X, aina X

 

4.Tuuli (Antsud - Vihm)

Aaah...

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Kun tuuli puhalsi liikaa
Kun tuuli suunnisti vikaan
Sai puita kaatumaan maahan
Ja katkaisi mökistä virran

Ei telkkari pihahda lainkaan
Kun pimeä pirtin valtaa
On pakasteet lämpimässä
Ja vintti pian jäätymässä

Kun tuuli puhalsi liikaa
Kun tuuli suunnisti vikaan
Sai puita kaatumaan maahan
Ja katkaisi mökistä virran

Ei telkkari pihahda lainkaan
Kun pimeä pirtin valtaa
On pakasteet lämpimässä
Ja vintti pian jäätymässä

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Tuulee, tuulee...
Tuulee, tuulee...
Tuulee, tuulee...
Tuulee, tuulee...

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan
Puh-puh-puhisen, puhkun ja pauhaan
Puh-puh-puhisen, pauhaan mä vaan

5.Virhe (MELOVIN - Wonder)

Halusimme ihmeen luoda
Historiaan jäämme tuolla
Hartaasti me siihen uskottiin, oh…

Oliko se vaivan väärti?
Robotti kun pääsi irti
Ihmiskunnan päätti orjuuttaa, oh…

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, katumus auta ei

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, nyt meitä rangaistaan

Tekoäly viisas on niin
Liikkeemme se kaikki oppii
Sitä emme pysty voittamaan, oh…

Liian pitkälle me mentiin
Isännästä tuli renki
Hallinnasta kaikki riistäytyi

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen,
Me teimme virheen katumus auta ei

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, nyt meitä rangaistaan

Jeah oh... jeah oh... jeah oh... jeah oh...
Jeah oh... eh... ei... jeah...
Jeah... ooh...

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen

Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, valtavan virheen
Me teimme virheen, nyt meitä rangaistaan

 

6.Äänestä meitsii (Kuntavaalilaulu 2017) (Antsud - Vihm)

Haa…

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

Se ääni tuloksen tuottaa
Se ääni Kuopion muuttaa
Se ääni kannattaa käyttää
Vaik turhalta joskus se näyttää

On jokainen ääni niin tärkee
Tää kaupunki tarvii järkee
Tän ämpärin annan sulle
Kai annat äänesi mulle?

Se ääni tuloksen tuottaa
Se ääni Kuopion muuttaa
Se ääni kannattaa käyttää
Vaik turhalta joskus se näyttää

On jokainen ääni niin tärkee
Tää kaupunki tarvii järkee
Tän ämpärin annan sulle
Kai annat äänesi mulle?

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

Ääni, ääni, ääni, ääni

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua
Än-än-äänestä, äänestä meitsii
Än-än-äänestä, äänestä mua

 

7.Puu (Rikke Skytte - Color My World)

Puu elämiä nähnyt
Lahoaa, vaan pystyyn on jäänyt
Puu, puu, puu

Puu, kerro, mitä kuulet
Salaisimmat tarinat tuule
Puu, puu, puu

Värjäytyy taas vihreään maa
Seisot kuin muuri paikallaan
Ilmeetön oot, käännät katseen
Sadannen kerran kevääseen

Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä

Matkalle käyn, juurelle istahdan
Menneisyyteen
Matkalle käyn, juurelle istahdan
Menneisyyteen

Oi, puu, en utelisi liikaa
Jos vain raottaisit kaarnaa
Oi, puu, puu, puu

Oi, puu, ketä sinä pelkäät?
Kuka sai paholaisen selkään?
Muistathan?

Värjäytyy taas vihreään maa
Seisot kuin muuri paikallaan
Ilmeetön oot, käännät katseen
Sadannen kerran kevääseen

Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä
Kaikuja elämistä, ikielämästä

Matkalle käyn, juurelle istahdan
Menneisyyteen
Matkalle käyn, juurelle istahdan
Menneisyyteen

Matkalle käyn
Matkalle käyn

 

8.Tolkuton rakkaus (Rasmus Rändvee - This Love)

Rakkaus tää
Vie hulluuteen
Vaik paljon pyydätkin
Sen kaiken vuokses teen

Rakkaus tää
Sokeaksi vei
En huomaa vihjeitä
Paljastu valhees ei

Tolkuton rakkaus pistää miehen polvilleen
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen
Tolkuton rakkaus kietoo hallintaansa sinutkin
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen

Rakkaus tää (Rakkaus)
Jäin sokkeloon
Löydä en täältä pois
Beibi, sun vankis oon (Sun vankis oon)

Rakkaus tää (Rakkaus)
Mua satuttaa
En pysty ees nukkumaan
Rauhaa en sulta saa (En sulta saa)

Tolkuton rakkaus pistää miehen polvilleen
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen
Tolkuton rakkaus kietoo hallintaansa sinutkin
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen

Kuin myrkkyä sun lempes on
Oon sekaisin ja onneton
Vain itseäin mä syyttää saan
En huomaakaan, kun vaivun taas

Kuin myrkkyä sun lempes on
Oon sekaisin ja onneton
Mä valmis oon vaik kuolemaan
Jos suudelman mä sulta saan yeah

Tolkuton rakkaus pistää miehen polvilleen
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen
Tolkuton rakkaus kietoo hallintaansa sinutkin
(Siksi se on) Laulun aihe ainainen

 

9.Yhdessä (Whogaux & Karl-Kristjan feat. Maian - Have you now)

Vanhojenpäivän vain
Olit mun rinnallain
Ystävyys tansseista alkoi

Vaikka kuunnella jaksoin
Enemmänkin kai toivoin
Ei suudeltu kuitenkaan

Kun uskalsit luottaa
Lahjoitit aikaa
Toi haasteensa aikuisuus

Suhun koukussa oon
Mua kiinnostat niin
Kiinnostat niin

On meikkivinkkejä
Tyttömäinen nyyhkyleffa katsotaan
Juoruja ystävättäristä kerron, nauretaan
Murheisiin on aina olkapää
Aivan kaiken sulle jaan
Aivan kaiken mulle jaathan

Ihan kaiken jaat, kaiken jaat
(Kokonaan, kokonaan, kokonaan)
Ihan kaiken jaat
(Kokonaan, kokonaan, kokonaan)
Ihan kaiken jaat

Vaikka silmistäs nään
Miten sotken sun pään
En tietoisesti härnää sua

Niin kultainen oot
Muut kummastelkoot
Kun sulle soitan melkein päivittäin

Saan nähdä kun riisut
Myös kuulla sun itkut
Kuin siskokset oltaisiin

Jos kestää tää vois
Se hienointa ois
Hienointa ois

On meikkivinkkejä
Tyttömäinen nyyhkyleffa katsotaan
Juoruja ystävättäristä kerron, nauretaan
Murheisiin on aina olkapää
Aivan kaiken sulle jaan
Aivan kaiken mulle jaathan

Ihan kaiken jaat, kaiken jaat
(Kokonaan, kokonaan, kokonaan)
Ihan kaiken jaat
(Kokonaan, kokonaan, kokonaan)

On meikkivinkkejä
Tyttömäinen nyyhkyleffa katsotaan
Juoruja ystävättäristä kerron, nauretaan
Murheisiin on aina olkapää
Aivan kaiken sulle jaan
Aivan kaiken mulle jaathan

 

10.Tyhjiö (BQL - Heart Of Gold)

Olit mulle huumetta, enkä päässyt koukusta
Puutostilaan, puutostilaan oon joutunut
Huules saivat juopumaan ja katsees mielen lukkiutumaan
Nyt tyhjiöön, nyt tyhjiöön oon joutunut

Olit mulle huumetta, enkä päässyt koukusta
Puutostilaan, puutostilaan oon joutunut, joutunut
Huules saivat juopumaan ja katsees mielen lukkiutumaan
Nyt tyhjiöön, nyt tyhjiöön oon joutunut, joutunut

Hetken unelmassani lilluin
Hioit tietämme sileäks, luulin
Varoittamatta muille maille lähdit
Tulevaisuuden peruskivi nurkastani petti
Joo, se romahti

Olit mulle huumetta, enkä päässyt koukusta
Puutostilaan, puutostilaan oon joutunut
Huules saivat juopumaan ja katsees mielen lukkiutumaan
Nyt tyhjiöön, nyt tyhjiöön oon joutunut, joutunut

Olit mulle huumetta, enkä päässyt koukusta
Puutostilaan, puutostilaan oon joutunut, joutunut
Huules saivat juopumaan ja katsees mielen lukkiutumaan
Nyt tyhjiöön, nyt tyhjiöön oon joutunut, joutunut

Miksi leikit, sä leikit ja sekoitit pääni?
Herkän miestaimen sä juurineen noin vain repäisit maasta
Miksi leikit, sä leikit ja sekoitit pääni?
Pudotus pohjaton eessä uudestaan, kuka mut nappaa?
Kuka mut nappaa?

Olit mulle huumetta, enkä päässyt koukusta
Puutostilaan, puutostilaan oon joutunut, oon joutunut
Huules saivat juopumaan ja katsees mielen lukkiutumaan
Nyt tyhjiöön, nyt tyhjiöön oon joutunut
Oon joutunut, joutunut