1.Betonimörkö (Asea Sool - Nature)
2.Lyö pois (Oto Nemsadze & Limbo – Dear God)
3.Gayman (Knucklebone Oscar & The Shangri-La Rubies -Caveman)
4.Kaksoiskansalainen (Rezarta Smaja - Pse prite gjatë)
5.Pyllyni (Club La Persé - My Little World)
6.Sienissä (Nanuka Giorgobiani - Let The Sunshine In)
7.Porvooseen (Günther & D'Sandz - Love Yourself)
8.Housurooli (Fabiola Agalliu & Agnesa Çavolli - Shkon e vjen)
9.Sä olet kasvain (Tornike Kipiani & Giorgi Bolotashvili - You Are My Sunshine)
10.Mars (Flaka Krelani - Osiris)

 

1. Betonimörkö

Nähnyt mä oon, vihreys haihtuu
Niin maisemat nää harmaaksi vaihtuu
Suuret kun nousee betoni seinät
Aurinkoakaan enää et nää

Aaah…
Aaah…

Ilmassa saasteet puutkin jo saa
Kellastumaan, henkeni salpaa

Aaah…
Aaah…
Ooh Ooh
Ooh Ooh

Luontoäiti vuotaa verta
Kuuletko itkun sen?
Eikö sinua kiinnosta

Onko meillä vielä aikaa?
Onko kaikki loppu nyt?
Betonista mörkö nousee
Meidät nielaisee

Aaah…
Aaah…
Aaah…

 

2. Lyö pois

Lyö pois, annan luvan, se on tarpeen
Lyö pois, koska oon kuriton kersa
Lyö pois, turha sääli sysää syrjään
Iske vain täysiä pläsiä päin

Lyö pois, kivun kestän, häpeää en
Oon mies, liian usein pojaksi taannun
Lyö pois, virheistänsä jokainen maksaa
Lyö pois, olen sen sinulle velkaa

Kamoon, kamoon, kamoon
Lyö pois, kun saat, kun saat
Oon mies enkä kaihda
Tuskaa, tuskaa

Lyö, kahlitse, rökitä rankemmin
Lyö, nujerra, haluat kuitenkin
Lyö, pakota ylpeys nielemään
Lyö, paatuneen vain kipu voi nöyrryttää

 

3. Gayman

Ha ha ha ha ha!
Ahhhh, ahhhhh, ahhhhhh, ahhhhhh!
Ohhhhhh! Ha ha ha ha ha!

Mä olen outo, ne sanovat
Mä konservatiivejä kai kammotan

Mä sateenkaarii niin rakastan
Ja yksisarvisella ratsastan

Kaapist ulos nyt!

Olen gayman
Wunderbar!
Gayman
Wunderbar!

Hän ei oo perusjamppa
Hän ei oo hetero
Niin villi rakastaja
Oikea miesten mies

Mä oon gayman!

Yy, kaa , koo

Mä olen pappi tai poromies
Mä olen poliisi tai palomies

Mä olen setä tai lankomies
Tai työpaikkas johtaja kukaties

Kaapist ulos nyt!

Olen gayman
Wunderbar!
Gayman
Wunderbar!

Hän ei oo perusjamppa
Hän ei oo hetero
Niin villi rakastaja
Oikea miesten mies

Silloin kun mä joskus kolmetoistavuotias olin
Tajusin että olen hieman erilainen kuin kaikki muut
Mut haittaa se ei yhtään, mä voin olla aivan mitä vaan tahdon
Ja mä oon gayman

Olen gayman
Wunderbar!
Gayman
Wunderbar!

Hän ei oo perusjamppa
Hän ei oo hetero
Niin villi rakastaja
Oikea miesten mies

On monen unelma mut
Painajainen Päiville
Hän käyttää takaovee
Hän on niin G-A-Y

Mä oon gayman!

 

4. Kaksoiskansalainen

En juutu kiinni arjen hallintaan
Saa viihde pauloihinsa mielen innokkaan
Oon kaukainen, teidän ylhäisyys
Henkilöys näin päivittyy

Käyn töihin aamuisin, parhaani teen
Vain hetkittäin katse harhailee
Mun toinen puoli seikkailuihin askeltaa
Muistiot jäädä saa

Oon kaksoiskansalainen, huolestukaa
Voin yksinkertaisille uhkan muodostaa
Jos toisin katson maailmaa

Oon kaksoiskansalainen, huolestukaa
Voin yksinkertaisille uhkan muodostaa
Jos pienen maailman laajemmin nään
Muut säikähtää

Vaan minne kohdistuu lojaalisuus
Kun haaveilee - joudun tarkkailuun
Mun toinen puoli seikkailuihin askeltaa
Muistiot jäädä saa

Oon kaksoiskansalainen, huolestukaa
Voin yksinkertaisille uhkan muodostaa
Jos pienen maailman laajemmin nään
Muut säikähtää

Käy señorita tanssin pyörteisiin
Kun toimistosta tänne tempaistiin
Mun toinen puoli liekin lailla roihuaa
Niin tehtävät jäävät taa

Oon kaksoiskansalainen, huolestukaa
Voin yksinkertaisille uhkan muodostaa
Jos pienen maailman laajemmin nään
Muut säikähtää

Oon kaksoiskansalainen, huolestukaa
Voin yksinkertaisille uhkan muodostaa
Jos pienen maailman laajemmin nään
Muut säikähtää

 

5. Pyllyni

Minulla hyvä perse
Herkkuperse

Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi

Pyllyni mun on aika suuri
Pyllyni mun saa tuijottamaan
Pyllyni on kuin Trumpin muuri
Pyllyni on kuin Ambomaa

Yö, yö, yö kohta häviää
Lyö, lyö niin, että kivistää
Syö mun kanssani sämpylää
Ennen sitä, kun alkaa hävettää

Yö, yö, yö kohta häviää
Lyö, lyö niin, että kivistää
Syö mun kanssani sämpylää
Ennen sitä, kun alkaa hävettää

Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi

Pyllyni mun on aika suuri
Pyllyni mun saa tuijottamaan
Pyllyni on kuin Trumpin muuri
Pyllyni on kuin Ambomaa

Yö, yö, yö kohta häviää
Lyö, lyö niin, että kivistää
Syö mun kanssani sämpylää
Ennen sitä, kun alkaa hävettää

Yö, yö, yö kohta häviää
Lyö, lyö niin, että kivistää
Syö mun kanssani sämpylää
Ennen sitä, kun alkaa hävettää

Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi
Tiddidiididi, tiddidiididi

 

6. Sienissä

Mä kärsin
Tahdon täältä pois

Whoaah!
Mua ahdistaa tämä maailma
Kestä en stressiä
Nyt sanon hei

Sieniä syön kunnes pyörryttää
Tanssin, murheet kauas jää
Myrkky vaikuttaa
Sekaisin oon

Pienet kanat kotkottavat vaan
On hauskaa varmaan olla kana, juu

Tää maa nyt kauaksi jää
Mä näin murheet heitin pois
(Murheet heitin pois)

Wooohh!

Nyt tulkaa kanat lähdetään!
Kauas lennetään
(Kauas lennetään)

 

7. Porvooseen

Mä olen Ruotsista karannut
Et kieltä ymmärrä, luhistut
Mä tahdon rakkautta osaksein
Vaan ihmiset mua hyväksy ei

Porvooseen
Vien sut Porvooseen
Porvooseen
Vien sut Porvooseen

Bättre folk och ranta-aittamuuri
Jätte gamla stan och kirkko suuri
50 tusen rikki meni juuri
Bättre folk on puolet siitä

Vien sut Porvooseen
Kauniiseen, uljaaseen
Et enää pääse pois
Bättre folk och ranta-aittamuuri
Bättre folk och Runeberg!

No kiitos tästä, mä täällä oon
Mieluummin tahtoisin Kallioon
Onneksi bussilippu maksaa alle kympin
Pääsen pois, pois Helsinkiin

Porvooseen
Vien sut Porvooseen
Porvooseen
Vien sut Porvooseen

Bättre folk och ranta-aittamuuri
Jätte gamla stan och kirkko suuri
50 tusen rikki meni juuri
Bättre folk on puolet siitä

Vien sut Porvooseen
Kauniiseen, uljaaseen
Et enää pääse pois
Bättre folk och ranta-aittamuuri
Bättre folk och Runeberg!

Porvooseen
Vien sut Porvooseen
Porvooseen
Vien sut Porvooseen

Bättre folk och ranta-aittamuuri
Jätte gamla stan och kirkko suuri
50 tusen rikki meni juuri
Bättre folk on puolet siitä

Vien sut Porvooseen
Kauniiseen, uljaaseen
Et enää pääse pois
Bättre folk och ranta-aittamuuri
Bättre folk och Runeberg!

 

8. Housurooli

Lentoemo vai sisar hento valkoinen?
Kiitos ei, kumpikin saa tyrmäyksen
Sihteeriksi alkakoon hän, ken uskoo normistoon
Paratkoon, toista oon, toista oon

Muut rooleihin asettuvat
Kuin tahdotta ajautuvat
Moista vieron, jätän kieron perinteen

Muut rooleihin asettuvat
Kai yhteisöön nojautuvat
Polun raivaan, oman taivaan itse teen

Tien itse teen, tien itse teen
Tämän taidan, polun raivaan omaan taivaaseen

Joskus isken pään lasikattoon vietävään
Kivistää, on silti pakko ryskyttää
Hienohelma hentoinen luovuttaisi nyyhkien
Paratkoon, toista oon, toista oon

Muut rooleihin asettuvat
Kuin tahdotta ajautuvat
Moista vieron, jätän kieron perinteen

Muut rooleihin asettuvat
Kai yhteisöön nojautuvat
Polun raivaan, oman taivaan itse teen

O-o-o-o-oo...

Ne rooleihin asettuvat
Kuin tahdotonna ajautuvat
Moista vieron, jätän kieron perinteen

Ne rooleihin asettuvat
Kai yhteisöönsä nojautuvat
Polun raivaan, oman taivaan itse teen

(Muut rooleihin asettuvat) Rooleihin
(Kuin tahdotta ajautuvat) Rooleihin
(Moista vieron, jätän kieron perinteen)

Muut rooleihin asettuvat
Kai yhteisöön nojautuvat
Polun raivaan, oman taivaan itse teen

 

9. Sä olet kasvain

Sä olet kasvain

Sä oot niin
Sä oot niin
Sä oot niin

Sä olet kasvain
Oot kasvain
Vain

Sä oot niin
Sä oot niin
Sä oot niin kasvain

 

10. Mars

Kun aavikolla laskee aurinko
Skorpionit kömpivät taivasalle
Mut sotaherra piittaa ei laisinkaan
Tämä käskyttää joukkonsa pimeää kohden

Ei pelkoa koe tai äitiä hoe
Vapaustaistelijan määrätietoisuus
Ei pelkoa koe tai äitiä hoe
Vapaustaistelijan määrätietoisuus

Pyssyt laulaa
Pyssyt laulaa, yön selkään kylvää kalmaa
Pyssyt lau...
Pyssyt laulaa

Sissi ruumiiden varustuksen tyhjentää
Uusi voitto taskussa pian päivän noustessa

Ei pelkoa koe tai äitiä hoe
Vapaustaistelijan määrätietoisuus
Ei pelkoa koe tai äitiä hoe
Vapaustaistelijan määrätietoisuus

Pyssyt laulaa
Pyssyt laulaa, yön selkään kylvää kalmaa
Pyssyt lau...
Pyssyt näyttää voiman