1. Diskoprinsessa (MLD)
  2. Veljekset (DNK)
  3. Tallinnan risteily (MLD)
  4. Niin puhtoinen (DNK)
  5. 67P/Churyumov–Gerasimenko (MLD)
  6. Ajan vanki (MLD)
  7. Poistan varmistimen (DNK)
  8. Seikkailemaan! (DNK)
  9. Milloin taas (MLD)

 

1. Diskoprinsessa

Ylpeys jäi, kun kärryiltä
Ajan mä tippunut jo oon
Mua kiihottaa vain menneisyys

Ei vuodet nää tehneetkään
Ajasta vanhan voittajaa
Mut uutuus johti kapinaan

Tahdon löytää mä diskoprinssin
Oon diskoprinsessa

Oon valmis yöhön
Mua tanssittaa, tanssittaa
Taas puuhkat, glitter
Mua koskettaa, aah

Ysärillä kasvot kaunistettu
Milleniumin vallan surmasin
Oonhan diskoprinsessa

Perjantai tai lauantai
En anna päivän vaikuttaa
Kun ysärillä tanssitaan
Oon tän baarin diskoprinsessa

Oon valmis yöhön
Mua tanssittaa, tanssittaa
Taas puuhkat, glitter
Mua koskettaa, aah

Ysärillä kasvot kaunistettu
Milleniumin vallan surmasin
Oonhan diskoprinsessa
(Diskoprinsessa)

Auringon mä nousseen nään
Tää ilta siispä onnistui

Oon valmis yöhön
Mua tanssittaa, tanssittaa
Taas puuhkat, glitter
Mua koskettaa, aah

Ysärillä kasvot kaunistettu
Milleniumin vallan surmasin
Oonhan diskoprinsessa

 

2. Veljekset

Broidikulta, voitko irti päästää?
Omaa aikaa tahtoisin
Vuosikymmenet mua alkaa jäytää
Miten vielä jaksaisin?

Iltaisin sä viereen jäät
Et aamuksi siirry sä senttiäkään
On yhteytemme kunnossa
Kai liiankin, liiankin...

Kohdussa mun käteni veit
Itseesi sen kiinni liimasit
Nyt rinnallain käyt maailmassa
Kunnes kuolemassa erotaan

Ollaan veljeksiä, veljeksiä
Veljekset kohtalon
Kohdussa mun käteni veit
Käteni veit, me ollaan veljeksiä

Järkytyksen jälkeen kaikkeen tottuu
Tuijotuksiin kouliintuu
Kaksi päätä, yksi ruumis kiehtoo
On luonto niin arvaamaton

Iltaisin sä viereen jäät
Kai liiankin, liiankin...

Kohdussa mun käteni veit
Itseesi sen kiinni liimasit
Nyt rinnallain käyt maailmassa
Kunnes kuolemassa erotaan

Ollaan veljeksiä, veljeksiä
Veljekset kohtalon
Kohdussa mun käteni veit
Käteni veit, me ollaan veljeksiä

Sä rinnallein ja vierellein
Minun kylkeen jäit, siihen muodostuit
Se kaunistaa sekä kauhistaa

Kohdussa mun käteni veit
Käteni veit

Kohdussa mun käteni veit
Itseesi sen kiinni liimasit
Nyt rinnallain käyt maailmassa
Kunnes kuolemassa erotaan (Kuolemassa)

Ollaan veljeksiä, veljeksiä
Veljekset kohtalon
Kohdussa mun käteni veit
Käteni veit, me ollaan veljeksiä

 

3. Tallinnan risteily

Töissä taas mua ahdistaa
Kotona lapset valittaa
Mä varmaan kohta hajoan

Kerrankin mun elämäs
Mä päätän olla itsekäs
Villiksi nyt mä heittäydyn

Äiti lähtee Eestiin bailaa
Nyt Eestiin bailaamaan

Mä laivaan ryntään
Se puksuttaa Tallinnaan
Yökerhoon kuumaan
Meen bailaamaan, jee

Aamuun asti lattialla heilun
Tuliaisiks paljon viinaa tuon
Ja myös liikaa itse juon

Miehiä niin komeita
Mä raahaan hyttiin kymmenen
Yhdessä hauskaa pidetään
Äiti lähtee Eestiin bailaamaan

Mä laivaan ryntään
Se puksuttaa Tallinnaan
Yökerhoon kuumaan
Meen bailaamaan, jee

Aamuun asti lattialla heilun
Tuliaisiks paljon viinaa tuon
Ja myös liikaa itse juon
(Liikaa itse juon)

Nyt käsiini mun tartutaan
Mua laivan putkaan raahataan

Mä laivaan ryntään
Se puksuttaa Tallinnaan
Yökerhoon kuumaan
Meen bailaamaan, jee

Aamuun asti lattialla heilun
Tuliaisiks paljon viinaa tuon
Ja myös liikaa itse juon

 

4. Niin puhtoinen

Pitääkö sun aina olla pollee
Pikku tärpästikkeli
Mitä tulee jäbän kulutukseen
Luulet todistavas sen

Et oikee pyhimys oot
Koska et tyydykään vaan toistamaan joot
Jo luot tietä mikä nyt vie
Pois massasta, massasta

Toista viel, viestisi kerran
Sitenhän me kaikki muututaan
Syö ituja, på pyörä kör ni
Naurattaa toi sun ajatus

Oijoi niin puhtoinen, niin puhtoinen
Niin puhtoinen sä oot
Et oikee pyhimys oot
Pyhimys oot ja oijoi niin puhtoinen

Kulutus on sun taidelaji
Häviää muut totta kai
Et voi ollakaan sit moittimatta
Banaani menee biohon!

Jo luot tietä mikä nyt vie
Pois massasta, massasta

Toista viel, viestisi kerran
Sitenhän me kaikki muututaan
Syö ituja, på pyörä kör ni
Naurattaa toi sun ajatus

Oijoi niin puhtoinen, niin puhtoinen
Niin puhtoinen sä oot
Et oikee pyhimys oot
Pyhimys oot ja oijoi niin puhtoinen

Nyt kannattais jäähdyttää pää
Pitää suukin kii, huutaa ei hähää
Kun vihun näät, lihansyöjät ne

Toista viel, viestisi kerran
Viesti kerran

Toista viel, viestisi kerran
Sitenhän me kaikki muututaan
Syö ituja, på pyörä kör ni
Naurattaa toi sun ajatus

Oijoi niin puhtoinen, niin puhtoinen
Niin puhtoinen sä oot
Et oikee pyhimys oot
Pyhimys oot ja oijoi niin puhtoinen

 

5. 67P/Churyumov–Gerasimenko

Kiertelen mä Aurinkoo
Mikäpä tässä, yksin oon
Niin pienoinen ja kaukana

Ei löyhkäävää sisustaa
Kukaan tuu koskaan haistamaan
Ja viuhahtaa voin rauhassa

Kunnes jokin pintaan iskee
Mun pintaan iskeytyy

Kas, ihmiskunta käy kysymään, kysymään
Mua luotain kiertää ja lähettää dataa
Miksi juuri meikän salaisuudet mötikkänne ryhtyy aukomaan?
Jokin pintaan iskeytyy

Ette saa mua helposti
Piilotin Philaen varjoihin
Mutta en yllä Rosettaan
Kunnes sekin pintaan ajetaan

Kas, ihmiskunta käy kysymään, kysymään
Mua luotain kiertää ja lähettää dataa
Miksi juuri meikän salaisuudet mötikkänne ryhtyy aukomaan?
Jokin pintaan iskeytyy
(Pintaan iskeytyy)

Jo annettu on vastaukset
Voin rataa jatkaa rauhassa

Kas, ihmiskunta käy kysymään, kysymään
Mua luotain kiertää ja lähettää dataa
Miksi juuri meikän salaisuudet mötikkänne ryhtyy aukomaan?
Jokin pintaan iskeytyy

 

6. Ajan vanki

Ikuisesti jään vangiksi
Yritän vapautua tai paeta
Mutta mitään ei näy

Toivoni on sammunut
En usko enää pelastukseen
En tajunnut mitä tapahtui
Joudunko kuolemaan vankina
Ikuisena ajan vankina

Aika on lopussa
Kohta se loppuu, se loppuu
Viimeinenkin sydän pysähtyy lopullisesti
Mitään ei ole enää tehtävissä
Kaikki valot ovat sammumassa
Olen ikuinen ajan vanki

Ajan portit haihtuvat
Annan kaiken loppua
Kun aika tuhoutuu
Joudun kuolemaan ikuisena ajan vankina

Aika on lopussa
Kohta se loppuu, se loppuu
Viimeinenkin sydän pysähtyy lopullisesti
Mitään ei ole enää tehtävissä
Kaikki valot ovat sammumassa
Olen ikuinen ajan vanki, ikuinen ajan vanki

Aika lakkaa olemasta
Uskoin voivani estää sen

Aika on lopussa
Kohta se loppuu, se loppuu
Viimeinenkin sydän pysähtyy lopullisesti
Mitään ei ole enää tehtävissä
Kaikki valot ovat sammumassa
Olen ikuinen ajan vanki

 

7. Poistan varmistimen

Museoita joka paikkaan pukkaa
Eliittimme päätti niin
Ne kadunmiestä oopperallaan uhkaa
Veroeurot hukattiin

Guggenheim on voimissaan
Me suuruudenhulluutta vastustetaan
Ja taiteelta sua suojellaan
Kun taistellaan, taistellaan

Kulttuuriin jos panostaa maa
Unohtuu niin monta asiaa
Jos satsata ei olennaiseen
On vain arvotonta tauhkaa

Poistan varmistimen, varmistimen
Varmistimen – ja pam!
Kulttuuriin jos panostaa maa
Panostaa maa, mä poistan varmistimen

Kirjarovioilla metsää säästyy
Luonto ensin tietenkin
Työltä joutavalta aivot välttyy
Kun on ongelmiakin

Me taiteelta sua suojellaan
Kun taistellaan, taistellaan

Kulttuuriin jos panostaa maa
Unohtuu niin monta asiaa
Jos satsata ei olennaiseen
On vain arvotonta tauhkaa

Poistan varmistimen, varmistimen
Varmistimen – ja pam!
Kulttuuriin jos panostaa maa
Panostaa maa, mä poistan varmistimen

Kun kaupaksi ei roska käy
Tuet luovat vain tuhoisimman täyn
Ei hyötyä mitattavaa näy

Kulttuuriin ei panostaa saa
Panostaa saa

Kulttuuriin jos panostaa maa
Unohtuu niin monta asiaa
Jos satsata ei olennaiseen
On vain arvotonta tauhkaa

Poistan varmistimen, varmistimen
Varmistimen – ja pam!
Kulttuuriin jos panostaa maa
Panostaa maa, mä poistan varmistimen

 

8. Seikkailemaan!

Äiti ethän itke, kyllä pärjään
En enää pieni poika oo
On aika mun nyt pesästä pois lentää
Kai koti liian pieneks jäi

Lähden siis, oon valmis nyt
Turvaan kodin oon kyllästynyt
Maailma mun voi avartuu
Kun matkustan, matkustan

Korvissa nyt vapaus soi
Kutsuu vastustaa en enää voi
Edessäin nyt siintää uus tie
Tiedä en minne se minut vie

Lähden seikkailemaan, seikkailemaan
Seikkailemaan, nyt vaan
Korvissa nyt vapaus soi
Vapaus soi ,mä lähden seikkailemaan

Tahdon nähdä suuren Kiinan muurin
Merten aarteet löytää myös
Himalajalle mä kiipen yksin
Ja valvon San Fransiscon yös

Maailma mun niin avartuu
Kun matkustan, matkustan

Korvissa nyt vapaus soi
Kutsuu vastustaa en enää voi
Edessäin nyt siintää uus tie
Tiedä en minne se minut vie

Lähden seikkailemaan, seikkailemaan
Seikkailemaan, nyt vaan
Korvissa nyt vapaus soi
Vapaus soi ,mä lähden seikkailemaan

Paikoillein en jäädä voi
Kutsu vapauden korvissani soi
Mä tehdä voin ihan mitä vaan

Korvissa nyt vapaus soi
Vapaus soi

Korvissa nyt vapaus soi
Kutsuu vastustaa en enää voi
Edessäin nyt siintää uus tie
Tiedä en minne se minut vie

Lähden seikkailemaan, seikkailemaan
Seikkailemaan, nyt vaan
Korvissa nyt vapaus soi
Vapaus soi, mä lähden seikkailemaan

 

9. Milloin taas

Julkisuus, sinutkin vei
Yksin minä jälleen olen
Julkimo oot, leskeksi jäin

Julkkisleski termin sain
Lehdistö ei rauhaan jätä
Mahdoton on suhde nyt

Jatko riippuu susta milloin
Just susta, milloin taas

Me pannaan, kuumaa
Jo mediaan, mediaan
Kun tieto levii
Saat turpaan hah, hah

Menee ihqu julkisuus siinä
Ja b-rappuun jäät asumaan
Huono tsägä, milloin taas

Putoot pois eliitistä
Uskotko että niinhän käy
Kannattiko siis jättää mut
Kostan vielä sulle, milloin taas

Me pannaan, kuumaa
Jo mediaan, mediaan
Kun tieto levii
Saat turpaan hah, hah

Menee ihqu julkisuus siinä
Ja b-rappuun jäät asumaan
Huono tsägä, milloin taas
(Oi tsägä, milloin taas)

Julkkisleski terminkin sain
Lehdistö rauhaan jätä

Me pannaan, kuumaa
Jo mediaan, mediaan
Kun tieto levii
Saat turpaan hah, hah

Menee ihqu julkisuus siinä
Ja b-rappuun jäät asumaan
Huono tsägä, milloin taas